Födelsedagskalas för Mamma

Lite sent uppdaterat men den 12 Juni så var jag å Caroline till Brännkälen för att gratulera min mor på hennes 55 årsdag. Stora delar av släkten va där och det va roligt att träffa dom igen. Men roligast var det nog som vanligt att få träffa Ili och småkusinerna från Åmliden som aldrig sitter still!

Ett gäng nakenfisar som lekte med vattenspridaren. Hade jag inte varit blyg så hade nog jag också slängt kläderna och svalkat mig då de va nästan lite väl varmt med 28 grader i skuggan!

Stora tjocka släkten! Från vänster: Farmor Elsie, Faster Marianne, ♥ Caroline, Pappa Helge, Fasters man Bengt, Farbror Örjan som sitter bakanför Svåger Christoffer, Syster Celina, Mamma Birgitta, Farbrors sambo Anna och Morbror Bernt.

Efter en lång och varm dag med en massa lek va Ili trött och återhämtade sig lite i knät på mamma.

Kusinerna Melvin och Oscar roade sig med att köra bilspel på iPaden.

Jag och sötnosen softade ute på altanen där det fanns åtminstone lite skugga! En väldigt trevlig dag med massor av god mat och efterätter. Det var även roligt att få träffa en stor del av släkten eftersom det sällan finns tid till det å annat kommer ivägen när alla ska samlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0