Den här dagen var ingen vanlig dag

För det va allra bästa Ilis födelsedag!
Efter jag och Carro varit på konfirmation i kyrkan och ätit grillat å tårta på Högströmsgatan hos hennes moster så begav vi oss till Gummark där det återigen blev grillat och tårta, och så en massa presenter till Ili! Kan inte säga att jag var särskilt hungrig igår kväll å inte heller när jag vaknade i morse..
Så här glad blir man om man får paket av finaste Morbror (Jag) :D
Det va tydligen svårt att öppna vissa paket, här grimaserar både Caroline å Ili åt en tejpbit som satt fast lite för bra!

Kommentarer
Postat av: Celina

Kommer morbror förbi och lagar pippi? Ili tyckte inte att hon skulle ha skor på sig. Problemet var att det inte fanns fötter innanför skorna ;-)

2011-07-27 @ 00:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0