Julen 2010

Det har varit lite segt med uppdateringar nu så här kommer en snabb bildredovisning av Julen 2010.
Julaftonen var väldigt roligt med hela släkten på pappas sida uppe i Åmliden där vi va ca 20 st och 5 st barn och dom tillför ju mycket till julstämningen måste jag säga!
Systerdotter Ili tyckte att hennes morfar behövde bli lite snällare och matar honom med en pepparkaka!
Systerdotter Ili igen och min kusin Theo.
Ibland undrar man ju vem som är barnet i familjen, men en leksakshelikopter fick iaf farsan i julklapp och jag tror det var av min syster och hennes sambo.
Världens finaste systerdotter igen!

Juldagen börjades i Brännkälen där hela familjen va samlad och även min systers sambo, en promenad på dagen var lagom uppladdning för att senare dra in till stan och festa med alla fina vänner som var där!
Kallt var det men trots det var de en väldigt fin vinterdag!!
Blev inte så många bilder från Juldags-kvällen. Men här är iaf en från förfesten där vi var hos Lisas pappa Walter och här syns Malin (bakom vinglaset), Lisa, Carro och Bill!! 
Klas hade tagit sig hem från Umeå och bjöd på show inne på station8!! Även Ellen var med å festade men hon gjorde ett bra jobb på att undvika kameran!!

Man kan sammanfatta det som en helt underbar Jul med fin familj och släkt och världens underbaraste vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0