Sthlm, Umeå och allt möjligt..

Förra veckan var en händelserik vecka.. Vi skrev färdigt vårt skolarbete på måndag, redovisade på tisdag och sen var det storpepp för att tillbringa 3 dagar i sthlm!! Onsdag morgon begav jag mig med flyg där min underbaraste hämtade mig på flyget och så åkte vi buss till Malins jobb där man fick sig en klippning, som för övrigt blev precis som förväntat riktigt bra!! Annars blev det 3 lugna dagar och förutom att jag längtat efter Carro så längtade jag ju väldigt mycke efter att få äta på Jensens Bofhus, och dit gick vi på torsdagkväll! Blev en jättegod middag och denna bild är tagen från Jensens när jag va i Göteborg och jag beställde samma sak nu och det smakade helt enkelt awesome :)
Efter det att jag sagt hej då på t-centralen åkte jag hem, tränade fredagkväll å lördagmorgon innan det va dags för nästa äventyr!! Åkte bil med Erik till Umeå för att träffa Lisa och gå och se Klungan som var lite under förväntan men det va väldigt trevligt ändå! Sen gick vi ut på krogen och träffade Klas som hade haft sittning men vi stannade inte så länge utan gick hem, hade musiktävling och sov.

Sen fick jag äntligen hämta ut mina nya fotbollsskor som jag beställt och väntat på någon vecka nu, huruvida dom är så sköna som jag tyckte att dom va när jag provade dom första gången återstår att se på träningen ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Var dom nå sköna skorna?

2011-02-22 @ 23:52:28
Postat av: Samuel

Alltså ja det var dom, men det känns lite fel att säga när jag nu har blånaglar på bägge stortårna och förmodligen inte kommer kunna ha dom nå mer i veckan! Men vill man vara fin får man lida pin :D

2011-02-23 @ 00:05:05
URL: http://facespace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0