Länge sen sist..

De va länge sen förra inlägget, och oj så mycket roligt det har hänt..
FOTBOLL: I lördags va vi ju som bekant å spelade match mot Sollefteå, började på bänken men fick hoppa in i 43e minuten då Goran tyvärr fått en boll mot ögat så han ej kunde fullfölja matchen. Men alltid kul med inhopp och särskilt detta då jag 2 minuter senare får en långboll som jag tar med mig, fintar backen och passar till Desai som stöter in den i öppet mål.. Jäkligt kul start på inhoppet och då matchen slutade 1-0 till slut så kändes det ännu mer viktigt, dock döm av min förvåning när jag får berättat för mig på måndagmorgon av min mor att det står att john eriksson passade fram till målet.. Gud förbannat, när man för en gångs skull gör någonting nämnvärt så försvinner det helt magiskt och allt positivt läggs över till någon annan. Men men, !!serieledning!! och bara en match kvar att spela, nu på lördag möter vi Älgarna hemma och vinner vi den är vi klara för div. 1! Hoppas de få som läser bloggen har tid och möjlighet att komma och se!

UMEÅ:Efter matchen hoppade jag av bussen halvvägs hem, rättare sagt i Umeå där jag umgicks med Emil, Lisa, Klas och Rikard.. En riktigt rolig kväll med bland annat karaoke, dans och charader.. Sånt kul bjuds det aldrig på i Skellefteå! Och extra kul att hinna träffa Emil en vända innan han och Rikard styr kosan mot Sydamerika för inte mindre än 6 månader..

VECKAN: Den här veckan har gått åt till tre saker, skola, träning och champions league.. Mellan det så har jag även hunnit med att klippa mig, handla lite kläder och se avsnitt 3 & 4 av Kungarna av Tylösand, och det programmet upphör aldrig att förvåna. Det blir tydligen bara värre och värre, men nånstans i smeten så är det ju faktiskt riktigt riktigt roligt också :) Veckan har verkligen varit bra!! Vi är 99% klara med arbetet, träningen har varit kul och Tottenham vann med 4-1 i CL, kan det bli bättre?? Nu väntar bara redovisning imorrn och sedan årets viktigaste, den tidigare nämnda matchen mot Älgarna på Lördag.. Tänkte även bjuda på en bild som vi tog idag av våran produkt som vi arbetat med i veckan, och en lagbild på vi som arbetar i den bästa gruppen i klassen! Jonatan till vänster, Pär i mitten och nyklippta Jag till höger!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar din blogg Samuel! Och jag gillar filmen jag har på min mobil där du och Emil sjunger All Out of Love så att det står härliga till! :)

2010-10-01 @ 19:49:43
URL: http://flupp.blogg.se/
Postat av: Rikard

Grymt trakigt att ni snubblade pa malsnoret! men roligt som fan att vi hann ses pa station efterat iaf! ikvall blir de brasiliansk fotboll da santos kommer pa besok i rio! kommer bli magiskt.. hall stallningarna hella i skelle at mig!

2010-10-06 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0