Champions league och ormar i lägenheten!!

Då va champions league fotbollen igång igen å ingen kan ju vara gladare än jag då Tottenham är med för första gången!! Första matchen öppnade bra med 0-2 ganska fort men tyvärr innan föreställningen var slut så visade resultattavlan 2-2, men men de va väl helt okej!!

Visste ni förrästen att:

På en vanlig fotbollsplan får det plats 51 000 människor - om de står tätt

Kan vara bra att veta, eller inte...

Efter ännu en dag med uppsvullen fot är jag nu helt övertygad om att det finns en orm i min lägenhet som bitit mig, annars borde ju svullnaden gått ner eller hur? Och tittar man noggrant på bilden ser man ju tydligt vars det satans djuret har satt sina huggtänder i mig.. Någon som har en stridstränad igelkott att låna ut??

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har tränat ormen mot igelkottar så jag tror att en stackars svärd-kotte inte kommer räcka mot min swat-stealth-orm.

2010-09-15 @ 16:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0