Tillbaka efter helgen..

Helgen som varit tillbringades från och med torsdag till måndag i Göteborg där jag, Adam och Johan möttes upp hos Simon.. Det har skrattats enorma mängder både åt lycka och olycka men främst åt att det aldrig blir en lugn stund och t.om. en lugn middag på en finare restaurang bjuder på ett gott skratt då vi börjar diskutera om dricksglaset är av plast eller glas, men jag menar vadå ett "glasglas" ska ju inte gå svikta på om man trycker lite lätt på det!! Men ack, där hade jag fel och tur var det att man va i en annan stad så man slapp skämmas ögonen ur sig framför ett gäng människor som man faktiskt kan stöta på!! Men men, sjukt trevligt iaf!! Och helgen avslutades med att få träffa å umgås en sväng med Carro i sthlm då flyget till skellefteå inte gick förrän 21:10 och jag flög från göteborg kl 1.. Så sammanfattningen är att det blev en underbar helg med att träffa göteborgs, stavangers, oslos och stockholms finest!! Bilder kan komma i fortsättningen men kameran blev i fart å fläkt lämnad i Göteborg.. :(

"Gossen Samuel däremot växte till i ålder och välbehag både för HERREn och för människor" 1 Samuelsboken 2:26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0