den gångna veckan..

Veckans skolarbete blev väldigt ineffektivt, men samtidigt väldigt effektivt!! Vi hade ju tänkt att jobba måndag & tisdag men vi fick annat för oss så det mesta blev gjort på torsdagen istället.. Och när vi sen skulle redovisa hade vi ju totalt missuppfattat vad vi skulle redovisa men efter 15 minuters rast och en del ändringar gjorde vi en spontan och ändå relativt lyckad presentation!!

Sen att tottenham faktiskt körde över Inter är ju självklart en av veckans höjdpunkter!! Men annat än det så har jag numera ett flertal kanaler på tvn som jag inte hade tidigare, och det gillas! Nu bjuds man på fotboll vilken tid på dygnet man än vill och hur mycket man vill, frågan är ju om man ska hinna bli less?? Sen så var det ju väldigt väldigt trevligt med besök från hufvudstaden, alltid kul och särskilt med tanke på att det var väldigt länge sedan sist och att nästan alla vänner bestämt sig för att evakuera Skellefteå stad!!

Veckans bibelcitat: "När jag var ett barn, talade jag som ett barn, förstod som ett barn och tänkte som ett barn. Men sedan jag blev vuxen har jag lagt bort det barnsliga." 1 Kor. 13:11-12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0